• dert dinlemek isteyen sözlük yazarları

    80.
    Büyük bir derdim var buna bir çözüm yolu arıyorum arkadaşlar valla basit bir şey değil.

    Kafası çalışan zeki bir sözlük gencini bekliyorum.
    ... kivili oralet
  • erkek sevgiliyi babayla tanıştırmak

    1.
    Şu sıralar yapmayı düşündüğüm ama sadece düşünürken bile mideme kramplar girmesine sebep olan midemi bulandıran birden tuvaletimi getiren aşırı panik verici eylem.

    Daha düşünme aşmasında bunlar oluyorsa gerçekte neler olur ben tahmin edemiyorum.

    Sevgilinin artık zamanı geldi hadi bilet alalım önümüzdeki ay sizinkilerle görüşelim demesiyle babanız gözünüze mafya babası, iki erkek kardeşiniz de takım elbiseli tesbihli tipler gibi görünmeye başlar.

    Allam sen koru.
    -4 ... kivili oralet
  • isminden yakışıklı olduğu anlaşılan erkek isimleri

    247.
    Kesinlikle Erkan.
    1 -2 ... kivili oralet
  • dünyanın en yakışıklı erkeğinin antepli olması

    1.
    Arkadaşlar ben dahil kimse bunu düşünemezdi hatta biri söylese gülüp geçerdi lakin bu doğru.

    Dünyanın en yakışıklı erkeğini Antep’te buldum. Maviye çalan yeşil gözleri, kumral teni, geniş omuzları, güçlü çene kemiği, sağ gamzesi allam şimdi mutluluktan ağlayacağım.

    Gençler siz de sıkmayın canınızı yapacak bir şey yok sonuçta ben kaptım bu adamı.
    3 -1 ... kivili oralet
  • sevgiliye bağlılığı arttıran şeyler

    20.
    Siz hastayken size gelip bakması, elleriyle beslemesi, fedakarlık yapması.

    Ve bir de dünyanın en yakışıklı adamı olması.
    3 -3 ... kivili oralet
  • balon joje

    642.
    Iyyy bu çirkin geri mi dönmüş.
    2 -1 ... kivili oralet
  • sevgiliye bağlılığı arttıran şeyler

    6.
    Sizinle Aile kurmaya olan inancını farketmek de bunlardan biridir.
    3 ... kivili oralet
  • sözlük yazarlarının aşk hayatları

    257.
    13,5 aydır devam eden seviyeli, aşırı tutkulu, olgun bir ilişkim var ben de hayretler içerisindeyim gerçekten.
    1 ... kivili oralet
  • ben bu yazıyı 2017 yılına yazdım

    4.
    Bana hayatımdaki en güzel hediyeyi verdin.

    Sevdiğim adamla 2017’ye girdik ve şimdi seni bırakıp 2018’e gireceğiz. inşallah 2018 senden bile daha güzel olur.
    1 ... kivili oralet
  • sevgiliye bağlılığı arttıran şeyler

    1.
    Sizi bir yandan aşırı mutlu ederken bir yandan da çok mu bağlanıyorum acaba diye korkutan şeylerdir.

    Sizi sizden çok düşünmesi, babacan tavırları, sahiplenmesi, ten uyumu bunlardan sayılabilir.

    O yanınızdayken dokunmadan temas etmeden duramamaya sebep olabilir.
    9 -3 ... kivili oralet
  • bugün erkeğin için ne yaptın

    3.
    Bugün sevdiğim erkeği pazar kahvaltısına davet ettim. Çok şükür.
    -3 ... kivili oralet
  • sevgilinizi kıskanma dozu

    2.
    Çok yakışıklı olmasın diye tabağına çok yemek koyuyorum kimse beğenmesin göbekli olsun diye. Kimse benim kıskançlığımı sorgulamasın.
    13 -5 ... kivili oralet
  • sevgiliyi anneyle tanıştırmak

    26.
    insanın heyecandan kakasını getirebilecek kadar gerilim dolu bir anmış.

    Şahsen sevgilim geldiğinde saçmalayıp evden çıkacaktım siz annemle oturun baş başa yemek yiyin diyerekten. Sonra baktım adamcağız yazık annemin elini öpmeye çalışıyor.

    Neyse ki atlattık pazar gününe kadar en azından.

    Sizlere tavsiyem sessizlik oluştuğunda bozmaya uğraşmayın boşverin o kadar da olsun. Her zaman konuşmak zorunda değilsiniz gerilmeyin boş yere.
    4 -4 ... kivili oralet
  • sinemada sevişmek

    82.
    Evi olmayan ergenlerin heyecanlı diye yaptıklarını söylediği iğrenç şey. Tabi başka yapacak yeriniz yok orada yapacaksınız siz de haklısınız.
    4 -3 ... kivili oralet
  • ilk kez aşık olduğunuzda dinlediğiniz şarkı

    7.
    Mustafa Kaya-çocuklar gibi.
    -1 ... kivili oralet
  • 5 yaşında çocuğu olup yeni evlenmek

    2.
    Bu şey değil mi ya Şeyma subaşı.
    1 -1 ... kivili oralet
  • öğretmenlerin yazın da maaş alması

    6.
    Olum aldığımız iki kuruş taa nerelerde çalışıyoruz Allah'ın unuttuğu yerlerde öğretmen var bırak alsın yazın da şu iki kuruşu. Ayrıca hee bi senin verginle maaş alıyoruz biz. Bizi sen doyuruyorsun.
    5 -1 ... kivili oralet
  • en güzel göz rengi

    142.
    Mavimsi yeşildir. Sevdiğim adamın göz rengidir.
    -2 ... kivili oralet
  • sözlük yazarlarının istediği hediyeler

    32.
    Arkadaşlar televizyonum yok lg 129 ekran 4K bir smart tv istiyorum aranızda para toplayıp alabilirsiniz. Hiiiç hayır demem.
    ... kivili oralet
  • sevmek

    940.
    Çıkara dayalı değildir hele de o da sizi seviyorsa dünyanın en güzel duygusudur.
    ... kivili oralet
  • yeni şeyler getiriyorum